تفاوت سایت وردپرسی با سایت های با کداختصاصی

امروزه حدود 80 درصد سایتهای طراحی شده از سیستم مدیریت محتوای قدرتمند وردپرس استفاده می کنند.
یقینا سیستم مدیریت محتوای وردپرس توانسته است با رعایت تمامی پروتکل های امنیتی اعتماد مشتریان زیادی را در سراسر جهان بدست آورد. نکته حائز اهمیت این هست که در خصوص امنیت وردپرس باید گفت اگر از افزونه های کمتری در سایت یک سایت وردپرسی استفاده شود احتمال هک کردن تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند. همینطور در بخش طراحی و امکاناتی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس در اختیار یک مجموعه قرار می دهد به ندرت میشود امکانی را توقع داشت که در وردپرس قابل پیاده سازی نباشد یا نیاز به پرداخت هزینه مجدد برای راه اندازی یک سیستم مدیریت محتوای دیگر باشد. البته که برای مجموعه های بزرگی که امکانات زیادی را به صورت اختصاصی نیاز دارند یقینا به یک تیم برنامه نویس اختصاصی نیاز هست اما اکثر فروشگاه هایی که در سطح کشور نیاز به راه اندازی یک سایت فروشگاهی دارند وردپرس می تواند تمام نیازهای آنها را برآورده کند و با هزینه های خیلی کمتر از سیستم مدیریت محتوا های اختصاصی، نیازهای مشتری را برآورده کرد.
تیم تخصصی طراحی سایت برترین شو ، با به کارگیری تخصص کادر مجرب خود و داشتن بیش از 90 رزومه کاری در راه اندازی سایتهای متعدد شرکتی و فروشگاهی و …. در کنار شماست تا بتواند یک پروژه صد در صد حرفه ای را برای شروع یا گسترش کسب و کار شما در فضای آنلاین آغاز نماید. برترین شو امروزه توانسته است رضایت 85 درصدی مشتریان خود را در سطح کشور بدست آورد. تیم طراحی سایت برترین شو با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، با طراحی های منحصر بفرد و کاربر پسند، سعی دارد نیاز بخش عمده ای از فروشگاه های سطح کشور را برآورده نماید.
طراحی یک سایت حرفه ای نیاز به دانش زیادی علاوه بر موارد فنی از جمله تشخیص رنگهای متناسب با کسب و کار و طراحی بنر های جذاب تبلیغاتی و طراحی لوگو های اختصاصی متناسب با کسب و کار و پیاده سازی تمامی المان های اصلی سایت به بهترین نحو را دارد. برترین شو با نمونه کارهای فراوان و طراحی های اختصاصی و منحصر بفرد سایت، امروز در کنار شماست تا بتواند شما را در رسیدن به خواسته خودتان در دنیای وب یاری کند.


جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص راه اندازی یا طراحی وب سایت خودتان می توانید با شماره 09331903260 از هر نقطه از کشور تماس حاصل نمایید.
طراحی سایت مجموعه خودتان را با آرامش خاطر به تیم تخصصی برترین شو بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *